Carolinas blogg

Fru Svensson bloggar...

Tyst på bloggen

Publicerad 2024-03-15 20:07:29 i Allmänt,

Veckorna susar på och här på bloggen har det varit tyst. Det är inte lika kul att ta bilder i naturen när det är grått, grått och lite mer grått. Visst finns de där solglimtarna och vårtecknen men än så länge är de ganska få. 
Barnen vägrar vara med på bild utom i ytterst sällsynta fall och en blogg utan bilder blir ju lite torrt tycker jag. 

Idag har jag iallafall plockat fram lite påskpynt och i helgen har de lovat lite sol i väderprognosen. 

Förra fredagen var det sol och då åt vi årets sista (?) semla ute i solen. 
(null)
Sen var det lite AW med härliga kollegor och vi kunde sitta ute en stund! 

(null)

(null)

Det är ju inte utan att man får lite hopp! 

En vecka kvar sen är det påsklov. Jag vill bromsa tiden lite för jag är så himla glad för mina fina treor. Vi har nu börjat med nationella prov så det är full rulle!

Nu är det fredagsmys med familjen på schemat så jag önskar er en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela