Carolinas blogg

Fru Svensson bloggar...

Tack och adjö 2023

Publicerad 2024-01-02 09:16:18 i Allmänt,

Gott nytt år! 2024 är här och efter ett tungt år för världen kommer det med hopp… 
En önskan om fred och frihet står högt upp på listan. 
För familjen Svensson har 2023 varit ett fint år. Vi har upplevt mycket och fått vara friska. 
Resan till USA och Ellas Marchingband är nog det vi kommer minnas mest från 2023 men vi hann också med en trip till Rödby med Fam Dewens en sväng till Billund med min familj (föräldrar och syskon) och en höstlovs resa till London. 
(null)

(null)

(null)


(null)

Bokklubben Prosa och Prosecco är en av höjdpunkterna som återkommer. En hel del böcker har det blivit. Vi läser mycket blandade böcker. I år har varit "Dit du går följer jag", "Kallbaderskan bland fjällen", "I terrorns grepp","Papperspalatset", "Kvinnan med stjärnan"," Silverfjärilen","Ålevangeliet", "Lisa och Lilly"och Mirage. 

Jag och Lotta inledde påsklovet i Stockholm.

Anna fyllde 40 i Mars och då fick hon en trip till Arilds vingård tillsammans med oss. Ett mkt intressant och trevligt ställe! Rekommenderas varmt. Vi fick flytta fram resan på grund av sjukdom och de var så otroligt hjälpsamma. 
(null)

(null)


Midsommar firade vi hemma hos oss med Borgströms och Gulljöns. Som vanligt trevligt och i år var det fint väder!  (null)

Isak slutade på Tofta skolan och började på Samhällsprogrammet på Rönnegymnasiet och Ella har börjat i sjuan. 

Julen firades hos Fam. Persson i Gånarp på Julafton och hos mina föräldrar på Juldagen. 

Nyårsafton firades traditionsenligt med Fam. Martinsson hemma hos oss. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Nu önskar jag alla ett fantastiskt 2024! Vi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela