Carolinas blogg

Fru Svensson bloggar...

2024

Publicerad 2024-01-04 22:55:43 i Allmänt, Semester,

Så har det gått några dagar på det nya året. Det är såklart skönt att vara ledig och det är mycket man vill hinna med. 
Idag fick Ella äntligen slinga sitt hår. Hon ville att jag skulle vara med så jag satt på salongen o jobbade lite och läste en bra bok.
Hon blev så fin! 
(null)

(null)
Så stor hon blivit vår lilla minsting. 
Isak hade en lite mindre lyxig tid att passa. Han har satt in tandställning på underkäken. Det gick bra men han tycker det är jobbigt.

Igår spelade vi Nyårsspelet för andra året. Då räknas det väl som en tradition? En trevlig kväll med goa vänner och kollegor. 
Vad skulle jag göra utan mina kollegor som numera är mina bästa vänner? 

Imorgon är det fredag o det betyder revy för Erik. Själv ska jag nog ägna mig åt att rensa ut min garderob. Måste dock vara på rätt humör för jag har lovat mig själv att rensa ordentligt. Jag har under många år sparat på kläder som jag hoppats på att komma i igen eller som jag tänkt att kanske kommer jag börja använda de igen men nu är det så fullt så jag får knappt plats med kläder som passar. 
Önska mig lycka till…

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela