Carolinas blogg

Fru Svensson bloggar...

Sportlov

Publicerad 2024-02-19 17:15:55 i Allmänt,

Grått och trist… Instagram överfylls med bilder från diverse skidorter och solsemestrar. 
Utanför mitt fönster är det dock riktigt tråkväder. 
Mysigt att hela familjen är ledig är det iallafall och i förrgår när solen sken kunde man ana den…VÅREN. Som jag längtar! 
Idag var det en liten tur till Helsingborg på schemat. Jag har börjat med ansiktsbehandling med krämer (lite dyra men vad gör man inte) för att försöka bromsa åldrandet lite. Nåja vi får väl se hur det går. Sen blev det en tur på lite soffjakt. 
Vi har hållit oss till billiga varianter men nu har vi tröttnat och vill ha en soffa som håller lite bättre. Vi hamnade på Ilva. Vi hittade en kandidat som eventuellt kan få plats. Där fanns också ett fiffigt runt matbord. Jag har fått för mig att jag vill ha ett runt bord istället, så man ser varandra även om man är fler än 4. Så vi får väl se vad det blir… 
Jag har inte mycket roliga bilder att bjuda på tyvärr. Jag får nämligen inte längre fota mina barn. Det krävs mycket särskilda omständigheter för detta. Får väl bjuda på en Alla hjärtans bild på mig i brist på annat…
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela