Carolinas blogg

Fru Svensson bloggar...

Här var det gran…

Publicerad 2023-12-11 21:35:41 i Allmänt,

När jag gick på lågstadiet sjöng vi en sång som började så. Tror den hette något med Knalle jul. Den får jag alltid på huvudet när vi tar in vår gran. "Min lilla gran så grön o fin…"

Idag var det dags! Erik är ju iväg på kvällar o helger men idag var han ledig så då blev det att sätta in granen. Lite tidigare än vanligt men det är ju nu man njuter mest tycker jag! 
(null)
Barnen hjälpte till att klä granen och visst blev den fin.

I helgen har jag städat skafferiet och bakat julgodis m min syster Emma o hennes barn. 

Lyckades fånga en bild på mina "små" förra veckan. Helt otroligt vad stora de blivit!
(null)
En dryg vecka kvar innan jullovet och som vanligt är det mååånga sjuka på jobb. Mest vuxna faktiskt just nu. Jag har varit förkyld men det är bara rester kvar. Är lite rädd att jag är nedsatt så jag plockar upp något nytt lagom till ledigheten men det är inte mkt att göra mer än att tvätta händerna o hålla lite avstånd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela