Carolinas blogg

Fru Svensson bloggar...

Lika?

Publicerad 2010-08-26 17:47:35 i Allmänt,

Det råder mycket åsikter om mina barn- är de lika eller inte. Nu får ni avgöra! Jag har plockat fram några bilder på Isak när han var 4-5 månader så kan ni tycka till!







Och här har ni lillasyster:





Fina är de iaf båda två! Jag tycker nog att de är ganska om man inte kollar på frisyren ;)

Ella växer så det knakar nu sitter hon själv på golvet- ostadigt oh ja men ändå... Där är de ju inte lika för isak satt inte så bra när han var ett halv år. Han satt stadigt först vid 7 mån. Hon gillar att vara i hoppgungan en liten stund. Att ligga i gymmet är dock ingen hit längre.

Jag vill att vårt kök ska bli klart...

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2010-09-05 21:06:31

Hej Carolina, så otroligt söta barn ni har. Vilken härlig kalufs Ella har. Visst är de syskon lika, men även utan Ellas hår tycker jag att det verkar lätta att se vem som är vem :) Hoppas allt är bra med er, det hade varit jätte kul att träffa er. Förrutom i båten förra eller för förra sommaren, så har jag unte träffat er på evigheter. Hör av er om ni har tid att träffas någon dag. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela