Carolinas blogg

Fru Svensson bloggar...

Premiär gungning!

Publicerad 2007-11-24 13:29:59 i Allmänt,

Idag var jag och Isak hos faster o kusinerna och fikade tillsammans med dom, Linda, Elias och Algot. Mysigt. När vi var ute så fick Isak prova deras gunga och det såg han verkligen ut att gilla. Han satt där och mös. Jag insåg ännu en gång vinsten med att ha en bra kamera i mobilen för det innebar ju att jag kunde föreviga denna premiär!
289486-67


289486-66

289486-68

Ikväll var det full rulle för att vi ska kunna flytta upp imorgon!

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2007-11-24 13:31:35

söta bilder :)

Postat av: Emma

Publicerad 2007-11-24 13:42:15

ååh,vad kul för lillen då! =) gunga för första gången,det minnet måste man ju faktiskt ha. jag vill med ha en liten och dokumentera hela lillens liv! =P ha en bra dag! =)

Postat av: Hanna

Publicerad 2007-12-07 09:36:15

Vilka fina bilder =)
Hoppas att allt är bra med er alla.
Isak växer så det knakar antar jag.
Vi får kanske komma upp till er och hälsa på titta på den lille =)
Jag mår fin-fint. Känner mej tjock, men det får jag ju leva med ett tag till =) Ska bli spännande med syskon till Clara.
Hälsa Erik =)
mvh/Hanna med familj

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela